Search
English

מדיניות ביטול עסקה והחזרות

 

מדיניות ביטול עסקה  

 

 ביטול עסקה והחזרות

 אפשר לבטל עסקה בהתאם לתקנות ביטול עסקה בחוק הגנת הצרכן התשע"א-2010.  והחזרת המוצר ייעשה תוך 14 ימים מרגע קבלת המוצר,

זאת כל עוד ולא נעשה שימוש במוצר. על פי החוק להגנת הצרכן פתיחת האריזה איננה נחשבת כשימוש אולם חיבור למטען/חשמל נחשב שימוש ובכך בעצם ביטול העסקה איננו אפשרי.

בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי עמידה בזמני האספקה יושב לקונה הכסף תוך 14 ימים וזאת בקיזוז 5% מערך המוצר או 100 ש"ח מערך המוצר לפי הזול מבינהם,

בנוסף דמי המשלוח יקוזזו גם אם ובמקרה של דואר רשום יופחתו 30 שקלים.

החנות רשאית לקזז מסכום הזיכוי גם את עמלת הסליקה של כרטיס האשראי במידה ושולם באמצעות כרטיס אשראי .

לחברה “אלוף הסלולר” יש את הזכות לתבוע את הלקוח על ירידת ערך במוצר.

החברה תמסור ללקוח הודעת ביטול החיוב שמסר העסק לחברת האשראי.

משלוחים וזמני אספקה 

 

 

 

 

 

שאלות

 

מה עושים אם מוצר שנקנה באתר והגיע פגום?

 

יוצרים קשר עם שירות הלקוחות, בטלפון, בווטצאפ, במייל או בהודעה פרטית בפייסבוק ונדאג לחזור אליכם על מנת לפתור את הבעיה.

 

 

 

מה עושים אם הזמנו מוצר אבל הוא לא הגיע עדיין?

 

יוצרים קשר עם שירות הלקוחות, בטלפון, בווטצאפ, במייל או בהודעה פרטית בפייסבוק ונדאג לחזור אליכם על מנת לפתור את הבעיה.